Bzzzz

Kom hem efter att ha träffat Peggy över en kaffe och sen inhandlat en födelsedagspresent och hörde hur det surrade i köket. Då är det fullt med bin i köksfönstret! Liite obehagligt måste jag medge. Bin i allmänhet har jag väl inget emot, jag är inte rädd eller så för dom. Men att ha dom i huset vill jag väl helst inte... Vet inte hur jag sak få ut dom heller. Deras bo är ute på huset, bredvis Carols och Johns badrumsfönster. En granne pekade ut det för mig igår då han gick förbi och jag skulle hämta posten. Det var snällt.


Bin


Imorgon blir det barnkalas tänkte jag säga. Vet inte hur mycket till kalas det blir men vi ska fira Hayley som fyller... 6 år tror jag och vi ska bowla. Kul! Det har jag inte gjort på superlänge!
Så det var till henne jag köpte present idag. Hade inte en susning om vad jag skulle köpa så det blev en liten juvelbyrå av nå slag som hon ska måla sjäv, av trä och så strumpor. Jätteroliga. Littlemissmatched heter dom. Det är tre strumpor, inte tre par utan tre strumpor och alla med olika mönster. Hihi!


Så här ser dom ut :-D



Ne nu är det dags att hämta boysen på skolan. Får se vad vi hittar på fram till halv fem då Kainoa har baseball träning. Fint väder idag, jag vet att vi minst har i alla fall 26 grader och alldeles molnfri himmel. Det är gött ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0