Fredageftermiddag

Nu går man snart in på den sista helgen. Känns som jag tjatar mycket om det här men det är stort för mig, hela mitt liv ändras, igen ;-) typ!

Ska i alla fall brumma upp till L.A. och Nathalie ikväll då jag slutat för imorgon ska vi äntligen gå på Universal Studios. Vore ju skamligt om man inte använde årskortet där en enda gång. Sedan brummar vi tillbaks ner till mig och så blir det en eventuell utgång på kvällen.

Söndagen får vi se vad det blir. Carol frågade om jag ville ha en tidig middag med Nathalie och dom, typ hejdå-middag.


Annars då? Inte så mycket. Lugn eftermiddag. Pojkarna vill inte direkt göra något så de sitter och ser på TV nu, i Carly. Det är rätt bra faktiskt haha!


Igårkväll umgicks jag lite med Peggy. Mjukglass från Yogurtland och sen åkte vi hem till henne och började kolla på första Shrekfilmen, har ju tänkt att ha Shrekmaraton typ för att sedan se den senaste. MEn vi såg inte ens igenom hela första innan vi stoppade för att fortsätta en annan dag. Jag blev ju så himlarns grymt trött efter att inte ha sovit allt för mycket natten innan.


Funderar på att köpa den nya iPhonen... Hmm. Kommer ju inte hinna få den innan jag drar men Carol sa att hon kunde skicka den. Hmm, ska jag eller ska jag inte det är frågan... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0