Glömde Säga

I förra inlägget att jag kände hur det som rullade under fötterna för ett tag sedan. Kollade bak på fiskskålen och jovisst, vattnet rörde på sig där i. COOLT! Nu har jag känt av en liten jordbävning också! Jag började ju tvivla på att jag skulle få känna en med tanke på att jag bara har lite mindre än två veckor kvar men nu är mitt år här verkligen fullfilled! ;-) fast om jag fått välja så hade jag valt att känna liite mera men bättre än inget och bättre än för mycket!
Den var i Mexico och uppnåde 5,9 på richterskalan.

Det var en lite rolig känsla. Ungefär som att det "snurrade" till i huvudet för att huset liksom "rörde" på sig mjukt och sakta, i ungefär en-två sekunder eller något. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0