Ja Ni

Alltså ibland kan man ju bli bra less! Den här eftermiddagen går så segt. Så skulle jag och pojkarna gå ut ett tag och vad skönt tänkte jag, ett bra sätt att få tiden att gå och dom gör något utomhus.
Det var ju helt förjävligt.
Hinner inte ens gå två minuter innan dom börjar bråka och vill gå hem.
Okey, så båda två vill gå hem och för mig kvittar det vad vi gör men ändå så tar det en hel halvtimme innan vi kommer därifrån.
Jag har en bok med mig och pojkarna en leksak och en basketboll så alla måste liksom bära varsin grej. Kaleo ska bära sin leksak och jag har min bok men Kainoa vägrar ta bollen för dels så ska den tydligen ha rullat i bajs? och så hade Kaleo sagt att han inte fick röra den. Ta min bok då säger jag, den lättaste grejen att bära med sig men det vill han inte heller. Nåja, det är ju upp till dom tänkte jag och brydde mig inte så mycket, satt och väntade bara påatt dom två skulle lösa problemet eftersom båda var redo att cykla hem men till slut orkade jag inge mer och insåg att det inte skulle bli många barn gjorda och gav Kainoa boken (som han fortfarande inte tänkte ta) och sen tog jag bollen.
Väldigt tyst i huset nu må jag säga då alla är lite småirri på varandra. Haha.


MItt huvud är väl inte helt tillbaka till det normala idag. Det gör inte direkt ont men jag kan känna det, om ni förstår? Det känns också segt och trött.


Ikväll ska jag träffa Peggy och Amanda på en glass från yogurtland och jag tror vi ska ta med den till stranden typ... Trevlarns!
Jag som kände mig så laddad för att börja äta nyttigt idag för den senaste tiden har det inte alls gått särskilt bra. Så idag blev det havregrynsgröt med blåbär till frukost och till lunch sallad, broccoll och tre ägg. Inte för att jag kände mig riktigt mätt efter det men det fick gå och nu har jag nyss stoppat i mig några runda små knäckebrödsmackor som snack!
Så ska jag förstöra det ikväll med mjukglass hihi, den är ju iaf fetfri ;-)
Nåja, jag har ju vart nyttig so far, hade ju kunnat vara ännu värre om jag käkat inte så bra idag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:28:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0