Kackelackor i Sängen?

Inatt vaknade jag med ett ryck då jag satte mig upp och utbrast shit. Då hade jag ju drömt att det kröp upp en massa små, svarta kackelackor på sängkanten mot huvudet. Äckligt.

Är det inte konstigt att man i drömmen vet hur man ligger och sover. För jag hade liksom huvudet/asiktet nära vänt mot sängkanten och det var så jag såg det i drömmen med.
Jag tror att jag först drömde att jag rörde pojkarnas lunchväskor och då kryllade dom där små odjuren fram och sedan kom dom upp i sängen, på något konstigt vis.
Det roliga tycker jag ju är att jag just säger shit, med utdraget i. Det gör jag då jag vaknat typ, eller just då jag vaknar kanske? Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0