Ojojoj

Här har det blivit väldigt dåligt med uppdatering. Tiden springer iväg och jag har fullt upp hela tiden! Har inte någon tid alls tillatt sitta vid datorn. Har ingen aning alls om vad som försiggår på varken facebook eller på någons blogg. Känns inge bra, fast rätt skönt att inte sitta vid datorn ändå :-)
Den här dagen, torsdag, vet jag inte alls vart den har tagit vägen. Den har bara susat förbi. Nathalie sov här för en sista gång, för hon kom hit igår för att gå på hejdå-middag med mig och min familj på Medieval Times, som riddarspel och man sitter och käkar medan man tittar på skådespelet, med händerna! Riktigt intressant!
Så vi (jag och pojkarna)skjutsade Nathalie till tåget imorse och lite senare gick vi på bio och såg The Karate Kid. Riktigt bra var den, jag gillade den! Sedan handlades det lite ingredienser till mat, det var basketbollträning och tjoff så var det sena kvällen.


Klockan är strax efter halv tolv, vi åker imorn vid tre (min tid) och jag har inte packat en pinal typ. Måste dra fram mina resväskor och ockupera mitt golv nu innan jag går och lägger mig och slänga ner lite saker så jag inte behöver göra så mycket imorgon...
Jag borde ju redan kanske ha packat nästan allt, har inte ens tagit ner kort från väggarna. Lalala. Men det är luuugnt ;-)


Ledig imorgon. Skönt. Fattar inte att det är min absolut sista sista sista dag imorgon. Finns inte. Men jag längtar efter att få komma hem och träffa min underbara familj och vänner :-)


Vi ses snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0