Onsdag 16/6

Somnade redan vid tio igårkväll. Haha bra jobbat ;-) Men skönt var det. Var så himla trött och huvudet gjorde ont, eller tinningen och ögat... Sedan vaknade jag vid fyra och hade jättesvårt för att somna om. Det var lite jobbigt men till slut så!


Frukosten imorse bestod av en smoothie som jag mixade ihop, och två toasts. Smoothiesen blev riktigt mumsig. Hihi. Banan, frysta blåbär och frysta hallon, mjölk, lite "sweetener" och lite jordnötssmör. Haha, jag och mitt jordnötssmör men det är ju gott :-) Det blev i alla fall som jag sa riktigt gottit!


Om precis en vecka är det pojkarnas sista skoldag sedan är det två dagar till och sedan åker jag hem! Vet massa maträtter som jag är sugen på att äta ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0