Inte Igen, Snälla...

Sitter just nu och kurerar mig med lite varmt honungsvatten. Min hals gör lite ont och är lite hostig och det sista jag vill just nu är att bli förkyld igen! Jag brukar sällan bli förkyld och eftersom jag var det för bara några veckor sedan tycker jag inte att det är dags igen!
Men jag får ju skylla mig själv som smakat saker från samma sugrör och så som Nathalie druckit ur och hon är/var förkyld i helgen. Så...
Som sagt så försöker jag kurera mig. Dricker massa C-vitamin och vatten och så åt jag även en hel tesked med hackad vitlök som vi har i en burk i kylskåpet. FY FASN vad äckligt det var, höll på kräkas. Haha! Blä... Jag hoppas det var värt det.

Hade ju tänkt att ta mig ut på en springrunda idag men jag ville inte göra halsen ännu värre så jag gick ut och gick istället med Coco, samma runda som igårkväll!
Sedan blev det frulle (havregrynsgröt med jordnötssmör och sylt) lalala. Efter det en liten nap och sen duschen och nu sitter jag här och börjar jobba om cirkus 45 minutrus.


Tänka sig att vi redan gått in på juni månad... Så den, DEN, månaden fanns alltså?! Den månaden, den absolut sista månaden i staterna för mig, Den månaden då jag ska åka HEM! Den finns verkligen.
Så känns det!
Var tog maj månad vägen? Den rusade verkligen förbi. Den var helt klart den snabbaste månaden under hela min vistelse här!

Så ja. Nu är det alltså juni och om några veckor åker jag hem. Om 25, eller blir det 24 dagar?! Sheet, gaaalet! En overklig siffra känns det som. Tre helger kvar nu! Måste provpacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0