Back In Town

Då så sitter man åter här i Orange County. Ingen hemma och så har det varit sedan jag kom hem, för kanske 5 timmar sedan. Inte en susning om var dom håller hus. Känns lite ensamt. Saknar min Nathalie. Efter att ha spenderat helgen med henne med konstant babbel om allt och ingenting och massa garv känns det väldigt... tråkigt att sitta här just nu, annars brukar jag ju tycka att det är skönt att ha lite ensamtid ibland. Men det tycker jag inte nu.


Sen jag kom hem har jag packat upp mina saker, tagit en tupplur, varit ute och gått en timme med Coco och sedan gett henne en dusch. Hade kunnat sova hela kvällen kändes det som men jag ville ju gärna kunna sova inatt så jag tvingade mig själv upp och nu ska jag snart krypa ner tror jag, lite tidigt. Men jag har nog allt lite missad sömn att ta igen efter helgen :-)


Igår, söndag så gjrode vi egentligen inget speciellt. Vi kollade i lite affärer och jag inahadlade tre plagg, en klänning och en tröja från Macy's och ett par shorts som man kan ha under klänningar och kjolar och sånt från H&M.
Sedan blev det en sen lunch och därefter åkte vi till Golden Gate parken. Anledning till att vi åkte dit var för att vi ville se den japanska trädgården. Men jaha, då är det som en park i parken med 5 dollars inträde och inte nog med det kommer vi dit två minuter innan det stänger. Så det blev ingen japansk trädgård. Synd. Den såg så mysig ut.
Men det andra vi såg av parken var fint också. Riktigt mysigt att promenera omkring där!
Sedan så åkte vi tillbaka till hostlet och duschade och gick sedan ut för att käka på The Cheesecake Factory. Vi köpte sedan med oss varsin cheesecakebit och tog med oss till rummet och mumsade i oss det där. Blev äckligt mätt ;-)


Åhh vad helgen har varit helt underbar. Så synd att den är slut. Men den avslutades bra. Jag och Nat lunchade på en kinaresturang nära henne då vi kom tillbaka och mmmm vad mumsigt det var. Honey walnut shrimp och cashew chicken. Mums fillibabba!



















Jaja, det vart inte så tidigt i säng i alla fall då. Så kan det gå när man har bilder att ladda upp! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0