Uppdatering från Helgen

Helgen är över och den har som vanligt vart super. Dock kände jag mig lite nere till och från under söndagen men ibland glömdes det bort under alla tokigheter och roligheter och knäppheter jag och Nathalie har för oss. Hihi.


Så det slutade alltså med att jag åkte till min Darli fredags ändå. Kom väl dit omkring kvart i tolv på natten eller något dylikt.

I lördags åkte vi med hennes värd familj till Santa Barbara och åt lunch då vi kom dit. Sedan åkte dom iväg på zoo och jag och Nat strosade omkring för oss själva och kikade runt.
När vi senare kom hem igen drog vi till Menchie's och åt mjukglass till middag och därefter inhandlades det chips för en filmkväll. Vi kikade på "The Boys are Back" med Clive Owen och "Away We Go" och mumsade chips och ostkrokar. Mums! Filmerna var bra, speciellt den första! Jag gillar Clive Owen och sen så var filmen baserad på en verklig historia och såna filmer gillar jag.


Nat och hennes lilla söting Alex :-D



I Santa Barbara



GLASS som man inte ser för all
topping jag hade på ;-)



Ostisar och chirre

I söndags åkte vi iväg til Hollywood. Vi hade tänkt att åka direkt till Santa Monica och sen tillbaka till Hollywood och gå omkring ett tag men så lyckades vi köra typ rätt in i pride festivalen så vi bestämde oss för att stanna till ett tag först. Asmycket trafik som gick assegt och det var rena turen att vi hittade en parkering. Rena turen!
Så vi gick omkring och kikade påmassa roligt folk en stund och sen åkte vi vidare till Santa Monica och självklart var det molnigt då vi kom dit. Innan var det varmt och molnfritt.
Vi gick ut på piren och kollade på två komiker-nissar och sen åkte vi tillbaka till Hollywood och åt middag. Sushi för mig blev det, mmmm! :-)


Mycket folk på pride festivalen




Killar som dansar



Färgglatt



pride + joy



Träffade på herr polisen ;-)



Stranden i Santa Monica



Piren






Walk of fame

Sedan var det dags att skjutsa hem Nat och för mig att pallra mig hemåt från L.A. till O.C. Vilket jag inte alls kände mig sugen på.

Med många tankar som tyngde mig när jag kom hem tog jag mig ut på en springtur, trots att klockan var tio på kvällen. Men vad rensar inte huvudet på tankar bättre en tuff springrunda i mörkret? Det kändes i alla fall skönt även fast inte tankarna försvann helt så kändes det kanoners! Somnade gott strax efter tolv!


Idag har inte pojkarna haft någon skola... Dagen har vart superrolig. Vi åkte till en vattenpark i Irvine. Var där mellan typ halv elva och halv fyra. Kände mig som värsta barnet där jag sprang efter pojkarna till olika vattenruschkanor. Sedan höll vi på kasta bollar på varandra i en pool, det var Kainoa och Kaleo mot mig. Sedan mer slides och bus i "the lazy river" som Kainoa kallade det där man flyter omkring på ringar. Dom första två varven låg jag väl rätt så lugnt och gottade mig men det lugnet vart det slut på sedan då de skulle leka tagen med mig och förska välta mig dä jag satt och låg på ringen! ;-)

Så dagen har som sagt varit bra. Solig (vilket har resulterat i solbränna i både fejja och påaxlar, men inte så farlig tror jag) och varm och rolig och lättsam. Vilket är bra eftersom jag jobbar sent ikväll. Vilket jag inte visste att jag skulle. Carol ringde ikväll och sa att dom skulle komma tillbaka runt åtta, halv nio. Visst visst tyckte jag. Liite irriterad måste jag medge att jag blev då hon vid kanske kvart över åtta skrev att dom bestämde sig för att gå ut på en dejt och komma tillbaka runt halv tio... Vad om jag gjort planer? vilket jag hade typ... Inget speciellt but still. Nåväl. Är väl rätt lugnt i alla fall för att jag känner mig rätt så trött av all motion jag fått idag och pojkarna sitter snällt och kollar på film.



Så nu har jag alltså gett mig in på den näst sista veckan för mig här i staterna!...

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det heter ju Lazy River :P

Jag vill ha bilder :D

Love you!!!!

2010-06-15 @ 23:39:02
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0