Första Dagen på en Ny Vecka

Okey jag kör på en liten snabb-uppdatering. Hade egentligen tänkt skippa det för jag orkar inte lägga ut bilder från i helgen (kanske imorgon). Jag ska nämligen lägga mig så snart jag är klar med det här för jag är trött och mår inte så bra. Utöver min lilla förkylning som är seg som tusan (den är liksom inte illa men den blir ju inte direkt bättre heller) så fick jag väldigt ont i vänster tinning nu ikväll och det går liksom mot ögat. MIgrän? Vet inte för det känns lite bättre nu och det brukar ju som ta liite längre tid för migränen att gå över för mig i normala fall. Men två tabletter och det känns lite bättre nu fast det känns fortfarande. Så jag ska nog slcka ner snart och sova sova sova. Det behöver jag.


Varför jag ville slänga in en liten uppdatering var för att jag ville berätta för er om hur flitig jag känt mig idag! Klev upp vid halv nio, käkade frulle och sen har jag tvättat, tvättat och tvättat. Sängkläder, ljus tvätt, mörk tvätt och färgad tvätt och handtvätt. Men till min bedrövelse upptäckte jag att jag råkat slänga in min nya rosa tröja från Macy's som jag köpte i San Fran i normala tvätten (den skulle handtvättats, hade ju till och med läst det då jag stoppade den i tvättkorgen men i all hast hamnade den fel). Min värld rasade då jag drog ut de från tvätten och insåg vad det var och hur liten den blivit :-( kom en radda med väldigt fula ord ur min mun och ändå så kändes det inte bättre. Messade min darl på direkten och beklagade mig.
Sedan så tog faktiskt tag i provpackningen och slängde ner det mesta men inte allt i mina resväskor och vägde dom. Gick över förväntan. Jag undrar om jag kan komma ifrån övervikt, problemet är bara att även fast väskorna väger bra så vet jag inte om jag får plats med allt. Men jag har även en rätt stor väska som handbagage. Som om ni bryr er och tycker det här är jätteintressant! ;-)

Efter packningen stekte jag svenska pannkakor till lunch åt mig och pojkarna som var hemma från skolan idag och sedan åkte vi till poolen i några timmar.
Det var där min huvudväsk började och sen har jag bara känt mig trött, slö. varm, svettig, skakig och yr. Men det är bättre nu! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0