Lite Efter

Mitt huvud är nog inte riktigt med idag tror jag. Det känns nästan lite bortdomnat samtidigt som jag känner en svag huvudväsk (tog värktabletter förut) och lite efter så där, som att jag inte är med på jag det gör ungefär.

Var ute och sprang en liten runda imorse och sen tog jag ut Coco på en liten promenad. Efter frukosten så la jag mig lite på sängen och kände ba guud så skönt det var, jag måste bara blunda lite och så slocknade jag. Förmodligen därför som huvudet känns så där tungt.
Slutligen beslöt jag mig för att kliva upp, ville egentligen inte men jag frös och var i behov av en dusch.
När jag stängt av duschen och grababr tag i min handduk går det upp för mig att jag aldrig tvålade in mig. Haha. Ofta man glömmer det. Så... som sagt. Mitt huvud tänker inte riktigt klart idag.

Åt i alla fall gröt till frukost igen. Den här gången skivade jag upp banan och hällde i frysta blåbär innan jag skjutsade in det i micron. Sedan rörde jag i en liiten skvätt sojamjölk med vaniljsmak, skivade mer banan och la på toppen och även blåbär. Och så en liiten skvätt mera sojamjölk. Yum yum blev det och det fick gröten att se "roligare" ut också. Hihi :-)


Frukostgröten :-D



Igårkväll så hade jag ju en dejt med Peggy och Amanda. Vi köpte oss mjukglass från yogurtland och tog med oss till vattnet i Dana Point och satt där och pratade :-) Trevligt trevligt och mucho gott! Hur ska jag överleva utan yogurtland?! höhö.





Just nu i skrivande stund sitter jag tuggar på couscous. Så gott! Broccolin har redan hamnat i magen. Älska broccoli.
Dock visste jag inte vad jag skulle käka till couscousen så den äter jag plain bara ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0