10:e MARS - Faffars Dag

Jag ska inleda det här inlägget med att säga grattis till min fina Farfar som fyller år idag! GRATTIS FARFAR!!! :-) Hoppas din dag vart bra och att Wille och Farmor vart snäll mot dig! Hihi!


Tröttis är jag och snart börjar jag jobba igen. Inte redo. Kainoa har sin första baseballmatch och jag känner inte för att sitta ute och frysa, det är faktiskt riktigt kallt här och dom håller på i nästan två timmar när dom tränar och har träningsmatcher. Brr!
Och jag fryser redan nu och då sitter jag inomhus. Ska nämna att när jag sitter där på träningarna sitter jag på en filt, och har på mig två tröjor och jacka och ändå blir jag genomkall! Är nådigt less på det här trista vädret som rått. Har inte varit så regnigt på flera flera år här. Toppen att det händer då man själv är här ;-)
I alla fall så sa jag ju att jag var trött. Jag vet inte varför, om det är för att jag både gjort yoga och sedan var ute på motionsrunda (promenerat snabbt, joggat och sprungit i intervaller) i 40 minuter eller om jag håller på bli sjuk? Det tror jag väl kanske inte riktigt, men jag fick huvudvärk när jag kom hem men tog tabletter mot det då det började så jag tror det gått iväg, det mesta i alla fall. Kanske var migrän på gång? Kände mig illamående efteråt med. Äh, det kom nog bara som hastigast. Men trött, huvudvärk, illamående och lite frusen, tycker det låter som enbrba början på en förkylning... Men jag har ju ingen snuva eller så. Så det är nog ingen förkylning då! Bra! :-)

Ne nu börjar det bli dags att gå och hämta boysen. Vet inte hur vi ska hinna med att göra deras läxor idag, det kommer vi inte hinna. Inte Kainoa i alla fall. Han ska va på plats kvart över tre och de slutar skolan tjugo över två. Han ska äta mellanmål och byta om och så ska vi hämta hans nys glasögon och sedan iväg till matchen. Efter matchen har de Kid's Small Group vid kyrkan. Så... Inte mycket tid för läxor där inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0