Äntligen Helg

En väldarns trevlig kväll, jag och Carol delade på en flaska vin till middagen. Så från strax efter åtta någon gång till ca tjugo i tolv har vi suttit och pratat om en massa saker, men kanske mest om hennes jobb och så har hon lärt mig reglerna till baseball! Kommer inte ens ihåg vad vi snackade om i början... Vi satt ju som i några timmar...
Gott med vin i alla fall (vitt)!
Innan middagen satt jag och spelade Egyptian War med grabbarna, kul. Dom är så roliga även fast dom är jobbiga ibland. Speciellt Kaleo eftersom han är yngre har han midre tålamod + att han fuskar och så ibland. Men det är så roligt hur dom (mest Kaleo) tycker det är så roligt att sparka eller försöka göra illa den andre mellan benen, haha! ;-)
I alla fall så sa Carol kommer ni inte sakna Frida, mitt i spelandet och det kändes så sorligt. Jag kommer verkligen ska lämna dom och jag kan inte tänka mig det eller se det framför mig.. Även fast jag är rätt säker på att jag och Carol kommer hålla kontakten så är ju ändå det stor skillnad. Men man får vara glad för det man har fått uppleva + att jag vet att jag alltid kommer ha en familj här borta! :-)

Imorgon så kommer min Darling hit, var ett tag sedan. Ska bli kul och på lördag någon gång mitt på dagen/eftermiddagen får vi huset för oss själva fram till nästa dag! :-) Och så ska vi ju såklart byta tillbaka våra påsar!!!

Ne nu är både mitt huvud och mina ögon så trötta så det är nog bäst att krypa ner, tur att jag är ledig imorgon eftersom klockan snart är midnatt!

Ha en skön fredag allesammans! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0