Dutti!

Var duktig att åka till yogaworks imorse för att gå på ett yogapass. Jag var nära på att låta bli för jag var så himla trött. Man är väl alltid trött  på morgonen men för mig brukar det gå över rätt snabbt men inte den här morgonen. Och innan jag vaknade var jag liksom vid medvetande ungefär och tänkte att ne min kropp är så himla slut jag orkar inte. Men då klockan ringde så var den inte så slut som jag tyckte då jag sov så jag tänkte att ne jag åker dit i alla fall. Så efter att jag pratat lite med mamma och Charlie på skype for jag dit. Vi gjorde lite head-standings (vilket jag inte gjort föut men det gick bra, stod mot väggen) och så lite shoulder-standings och lite andra saker. Trevligt.
Jag vill bli en yoga- och pilatesinstruktör :-D Och öppna en typ yoghurt- och smoothieskedja eller nåt. Hihi.

När jag kom hem blev det lite mera snack på skype med mami och bror! :-)
Just nu sitter jag och kikar på jättesköna yogabyxor på nätet för att jämföra lite priser. Såg ett par på rea på yogawork och dom känns så underbart sköna!!! Vill ha!

Fredag idag och snart helg. Ska nog åka och kolla på ett linne i helgen som jag såg igår på Target som jag kanske kan göra yoga och pilates i, måste prova det. Och så såg jag ett par jättesöta och sköna sandaler som jag vill ha!


Om en vecka åker vi, jihoo! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0