Eum...

Jag kom på att jag glömde berätta om en annan dröm jag hade inatt eller imorse. Sjukt.
Jag vet inte vad som hände men jag höll i en kattunge och sen "kastade" jag den i toan och den sögs in liksom, som då man spolar fast jag inte spolade. Lite senare komjag på vad jag gjort och jag fick så dåligt samvete och fattade inte hur jag kunde göra något sådant. Så jag gick tillbaka och tog en sån där toapropp grej ni vet, jag kommer inte på vad det heter, men som man liksom kan "suga" ut om det är stopp i toan. Så jag började trycka med den och jag ser hur katten kommer fram mer och mer, halvt medvetslös så jag skyndar på lite men så fortjag ska ta ett nytt grepp så är den på väg att sugas tillbaka.
Till slut så får jag tag på den och kan liksom dra ut den och den är alldeles gul av kiss så jag lägger den i handfatet och spolar vatten på den och gulfärgen försvinner och det vita kommer fram, för det är en vit kattunge. Men den är så gott som i dimman, men verkar kvickna till av vattnet som rinner i andsiktet så jag vrider på lite kallare och låter det rinna rätt på ansiktet och sakta men säkert började den kvickna till.
Sen vet jag inte vad som hände, kommer inte ihåg nå mer.
Men ofta... Varför drömmer jag att jag "slänger" katten i toan??? Stackars krake :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0