Fladderöra

(Läs Fladder Öra)


Jag blir tokig på mitt vänstra öra! Halva dagen har det till och från kommit "fladder" från det/i det, det liksom... Jag vet inte hur man kan förklara. Som om någon sitter där inne med små mjuka trumpinnar och trummar på trumhinnan lite löst så där. Blir som ett drrm drrm drrm... drrm. drrm drrm..
Jag googlade lite på det och jag är ju i alla fall inte själv om det, men jag tror inte jag blev så mycket smartare heller. Men jag läste nåt om att det kan bli så om man spännt nacken mycket, om jag förstod rätt. Och det skulle kanske kunna stämma, i och med alla olika saker vi göra på yogan och pilatesen. Men... Hur länge kommer det vara så där då? Hoppas det är borta till imorgon.
Men det kommer oftast då jag liksom spänner nacken eller öronen/huvudet eller vad det nu är man spänner.
Måttligt irriterande är det i alla fall.

Känner mig inte så mycket kryare sen sist heller. Huvudet gör ont, måste vara migrän för jag är så där jättetrött som jag var sist då jag hade det. Tur i alla fall att jag nu har tabletter mot pain, annars hade jag nog inte pallat för då hade mitt huvud sprängts.
Klockan är nio (onsdagkväll) och jag funderar på att lägga mig. Mår illa lite då och då och ja, det är ett elände. Satt ute och frös dessutom i tre timmar! Vet ni hur tråkigt det är att kolla på baseball? :-P
Hade tänkt att dra igång en film men jag tror jag hoppar det.

Funderar på om jag har något bra/positivt att ta upp och så det inte blir ett sånt negativt inlägg. Hmm... Men jag kan inte riktigt tänka klart så jag ska nog inte ens försöka. :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Goastesötaste Fridagumman Duuu får INTE ha ont:( Idag är det tors o jag HOPPAS att Du mår bättre!!!!! KRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

2010-03-11 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0