How To Train Your Dragon




Såg på den här filmen ikväll med Carol och pojkarna och den var sååååå bra, älskade den! :-D Vi såg den i IMAX 3D, på en extra stor bioduk alltså! Åh den var så söt! Och bilden var så klar och ja... jag tycker de gör filmerna så bra nu, jag menar man kunde typ se porerna i ansiktet på dem (och hallå, det är en "tecknad"/animerad film + armhår och ja, massa sådana små detaljer).
Ne den var riktigt bra faktiskt!!! Den bästa jag sett på ett tag! ;-)
Jag vill väl också ha en drake, jag vill ha Toothless, den svarta som är hans, Hiccups, drake. Så himla söt! :-D

Imorgon vid tio över nio ska jag och Carol åka på ett yogapass, yey vad duktiga vi är!
Btw. Köpte nya (riktiga) yoga byxor idag och ett yoga linne som verkligen sitter där det ska och inte åker upp eller så. Slänger in bilder imorgon för nu orkar jag inte, klockan är ändå tolv på natten så...
Men. Byxorna är übersköna, så himla mjuka (inte luddigt mjuka), man vill liksom aldrig ta av sig dom!  :-)

Ne nu är det dags för mig att välkomna sömnen medan Ni där hemma ska påbörja en ny dag och förhoppningsvis får ni en fin lördag!
Och LYCKA TILL med pimpeltävlingen där hemma i Helgum!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0