Kaffegrädde Ska Det Vara!

Det blidde ingen yoga igårkväll för mig och Carol. Vi råkade komma dit några minuter för sent och då var det alldeles fullt i rummet så då bestämde vi oss att gå till Thai/Kina resturangen som ligger bredvid och äta middag. Mumsigt var det! :-)
Det gjorde mig inte så mycket faktiskt att vi inte "yogade" något, jag var så himla trött efter klasserna jag hade på morgonen. Känns verkligen skillnad mellan att göra två klasser istället för en.
Fast idag känner jag mig inte lika trött trots två klasser (power)yoga, kanske börjar bli van?! Vet inte hur jag ska klara mig nästa vecka. Kommer väl få abstinensbesvär. Haha ne det kommer nog gå bra! ;-)
Kommer nästan kännas konstigt ännu nästa vecka då jag är tillbaka igen att inte gå på dubbla lektioner, tråkigt!

Har nyss druckit upp min lunch. Efter yogan idag stannade jag på "Baluka" och köpte mig en smoothie. Dom har superdupergoda smoothies och stora är dom med. Riktigt riktigt gott!

Snart är det dags att hämta pojkarna på skolan och idag kommer två andra pojkar att följa med hem för mamman till dem behövde hjälp att ta dem till baseball matchen (ena pojken är i Kainoas team). Får vi se hur det går ;-)

Känns som att tröttheten börjar komma smygandes nu. Hehe. Fast i och för sig, har ju inte druckit något kaffe på hela veckan så det kan ju bero lite på det med.
Anledningen till inget kaffedrickande är för att vi inte har någon kaffegrädde, den är slut. OH NO! Vi brukar oftast ha en med vaniljsmak, yummy! Och nu är det så, att jag inte längre kan dricka kaffe med mjölk och socker. Usch så äckligt det är, tunnt och blaskigt av mjölken. Ne, coffee creamer ska det vara!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0