Mycket Att Göra!

...Not!

Jag har
så tråkigt, har inte ett dugg att göra. Är man inte för rolig? Jobbar man så längtar man tills man slutar men när man väl slutar har man inte ett skit att göra, inte om man har gjort allting som finns att göra på datorn.
Jag fick nämligen sluta tidigare idag för John var ledig så han tog pojkarna till baseballen runt fyra. Och tjipp tjopp var jag helt göralös. I och för sig var det rätt skönt för pojkarna har typ varit ett (ursäkta mig men) pain in the a** idag. Inte lyssnat på ett ord av vad jag sagt och skrikit och stojjat.
Så när huset var tomt och tyst beslöt jag mig för att dra på mig ett par shorts och ta med Coco ut på en promenad runt sjön i den varma, sköna eftermiddagssolen. Det var härligt.
Men nu då? Klockan är halv sex och jag har inget att göra fram till klockan sju. Kul? Haha. Ne, jag klagar inte jag bara berättar läget lite. Jag är ju faktiskt glad över att få sluta tidigt, det är alltid skönt även fast man blir göralös.
Klockan sju så ska jag och Carol åka och träna lite yoga!
Jag tror jag ska ta och läsa lite kanske. Men samtidigt vill jag ju inte läsa allt för mycket för jag vill inte att boken ska ta slut, inte för att jag behöver oroa mig för det nu men jag ska ju till Costa Rica och lata mig en vecka också ;-)

Hahaha, jag tror Coco blev trött av promenaden och solen. Hon ligger nere och jag sitter uppe och så hörde jag hur hon började snarka, fast då väckte hon sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0