Nu Ni

Jag är väldigt förvånad må jag säga för jag har ingen träningsvärk! Dock känns både armar och ben sega och trötta men dom gör inte ont. Det kanske kommer imorgon då? Jag vill ju i alla fall att det ska göra lite ont så man känner av att man tränat, i och för sig gör jag ju det i och med att benen är sega men ja, ni fattar ;-)


Vill ni veta en sak? Nu är det dags för mig att bestämma flygdatum hem! Fick mejl om det idag, så innan sista mars ska jag ha bestämt tre flygdatum som passar mig. Känns lite... konstigt. Man blir liksom medveten om att den här resan snart är slut, på riktigt, efter nästan två år. Men det ska bli skönt. Vet bara inte vilka datum jag ska välja, om jag ska stanna ett litet tag (1-2 veckor) efter att jag slutat jobba eller om jag ska åka hem typ direkt? Äh jag får ta och prata med familjen vad som passar dom, de måste ju ta mig till flygplatsen och så :-)
Känns spännande, jag vet inte vad jag ska göra då jag kommer hem och jag känner mig ganska nyfiken på framtiden och det tycker jag är bra, det är det man ska vara väl? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0