Ny Vecka

Så himla härligt väder just nu! Sol, blå himmel och varmt och skönt! Lite blåsigt är det dock men inte kallt.
Vid halv tio imorse var det ca 26 grader! Härligt!

Var ute på en liten motionsrunda imorse och det känns kanoners!
Om cirkus en timme så börjar jag jobba igen, eftersom det är kortvecka för grabbarna! Då blir det läxläsning och lite senare träning för Kaleo!

Förövrigt hade jag jättesvårt för att somna igår. Kanske det berodde på att vi ställt fram klockan så varken min kropp eller knopp tyckte det var dags att sova? Sen så gick natten alldeles för fort.

Hade ju Au Pair möte igår och min LCC är för rolig. Hon sa att hon önskade att hon hade fler au pairer som mig och att I'm keeping her on track (vet inte riktigt hur jag ska översätta det) och då mötet typ var slut sa hon att hon ville ha en au pair som mig. Lite roligt. Men jag har inte en susning om vad jag gör som får henne att tycka så, jag menar, vi träffas en gång varje månad.

Innan jag åkte från Valley Village och Nathalie så var jag och Darling och kikade i lite affärer, eller Forever 21 och Old Navy. Såklart hittade man lite smått och gott! Från forever blev det ett linne, en t-shirt, ett lila nagellack och ett par blommiga sov shorts/trosor! Och från Old Navy blev det två uppiggande toppar.
MEN! Olyckligtvis råkade jag och Nathalie förväxla våra forever påsar så jag kom hem med hennes och hon har min. Det suger! Men förhoppnignsvis hittar hon hit nästa vecka så vi kan byta tillbaka :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0