Oj Då

Imorse råkade jag försova mig lite, för första gången sedan jag kom hit (till min nya familj alltså). Men det var inte så farligt länge, 20-25 minuter. Vet inte om jag hade glömt att sätta på alarmet eller om jag helt enkelt bara stängde av det i sömnen? Förmodligen det första alternativet. Hann med allt i alla fall, i en lite streesigare fart. Men ni kan ju gissa om jag kom snabbt upp ur sängen då jag såg att klockan närmade sig 7:25 istället för 7:00 :-)
Gott sov jag i alla fall, var nog helt urpumpad sedan gårdagen!

Imorgon (lördag) ska jag och Carol åka till ett ställe som heter Solvang och ligger i Santa Barbara County. Det är en dansk by/stad så det ska bli intressant och kul att se och så ska vi äta danska pannkakor :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det är ju galet långt iväg ni ska på utflykt ju.. ;)

2010-03-05 @ 21:17:17
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Frida

Vad menar du?? :p

2010-03-06 @ 02:38:33
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0