Pjuh!

Ojojoj jag säger då det! Svettigt!
Jag och Carol åkte till gymet ikväll för att gå på spinning en timme, fast vi missade kanske 10 minuter i början för vi skulle fixa mitt 14 dagarskort.
I alla fall. Efter kanske 5 minuter var jag svettig, kan ni då tänka er hur svettig och slut jag var då det var över?! Väldigt svettig! Uscha! Haha. Men skönt kändes det, det var verkligen ett hårt träningspass!

Idag fick jag tjata en massa på Kainoa att göra läxorna medan Kaleo hade träning men han ville inte lyssna. Det var först "säg till då klockan är fyra", sen "jag ska göra det då dom börjar med matchen" och han sa åt mig att vara tyst och ja, ignorerade mig. Så då skickade jag iväg ett mess till Carol hur läget var och sedan ringde dom (först John och sedan Carol) för att prata med honom. Och efter det satte han sig så fint och gjorde klart sina läxor.
När jag och Carol kom tillbaka från gymet så bad Kainoa mig om förlåtelse för att han inte lyssnat första gången och för att "shyssade" mig och så. Stackarn, jag tyckte så synd om honom. Sedan ville han gå iväg men John sa till honom (inte elakt utan liksom snällt och förstående) om att han måste lära sig att stanna kvar i en situation som denna, där man känner sig obekväm och så. Det blev nog bra sedan, men jag tyckte så synd om honom! Stackarn.
Eller egentligen är det inte stackarn, han är liksom en smart unge och han utnyttjar det och han tror att han vet bättre än andra och han är stöddig ibland och så. Vilket kan gå en på nerverna.
Sen så vet inte jag heller vad jag ska säga då dom säger förlåt till mig, så jag sa typ att det var OK och tack och att jag uppskattade det.

Ne det börjar nog bli dags för sängen, är rätt trött. Har varit en tuff dag med både pilatespass och spinning. Jag kommer nog sova gott, hoppas jag! Men, mitt hår är blött och jag gillar inte att lägga mig med blött hår! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0