Rubrik?

Idag så mår jag bra igen, känns skönt! Var lite rädd för att fortfarande ha huvudvärk då jag vaknade som sist, men det var borta! Men jag somnade ju innan tio igårkväll med och det var nog bra.

Nu har jag spring break från mina klasser. Tråkigt! Måste skriva ihop mitt eget tränings-schema för nästa vecka. Ska nog ut och springa lite mera då i alla fall! :-)

Idag är det Kaleos tur att ha baseballmatch. Men idag är det varmare ute och finare väder. Det ska tydligen bli lite varmare nu, skönt! Men det blir ändå kallt då solen går ner. Men idag så mår jag bättre så det blir nog inte så illa!

Väntar med iver tills jag får nästa bok i Diana Gabaldon serien kommer som pappa ska skicka! Första boken, Främlingen, var så superduperbra och jag hade svårigheter med att sluta läsa. Nog den bästa bok jag läst, eller den delar kanske plats med Twilight böckerna? Äh, jag vet faktiskt inte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0