Serri!

Mina armar är dunderslut! Jättejobbigt att lyfta dom, benen är också slut men inte som armarna. Jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon, mhm!
Jag och Carol åkte nämligen till gymet på ett viktlyftarpass och det var verkligen ett hårt pass, men så skönt! Mina arm- och bröstmuskler skakade verkligen! Jag tycker mina armar börjar bli rätt hårda nu, alltså inte efter just den här klassen men sedan jag började med yogan och pilatesen. Måste kanske arbeta lite mera på att få magen hårdare med, eller kanske fastare ;-)

Fick reda på att jag är LEDIG på fredag!!! Jihoo! Hur skönt som helst. Eftersom det är konferrensvecka den här veckan så ska dom ha typ föräldrasamtal på fredag så Carol har tagit ledigt. Kom precis på att man kanske skulle kunna ta och trip till stranden, kanske kanske... Eller lägga sig och sola vid sjön eller något. Jaja, det visar sig :-)
Långhelg tänkte jag säga men det blir det ju inte riktigt eftersom jag kommer jobba lite, vet inte hur mycket, på lördag. Men jag ska bara passa ena pojken, Kainoa, så det blir nog rätt lugnt då! Och så kommer ju Nathalie vara här med!

Ne kanske är dags för en snabbdusch, får se om jag har stryrka kvar nog i armarna så jag kan tvätta håret ;-) Sedan Desperate Housewives, så... Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0