Sol I Sinne

För jag är så glad, lalala.
Solen skiner, himlen är blå och det är varmt och skönt. Inte badvarmt men alldeles tillräckligt för att vara ute i tisha och tunna mjukisbyxor utan att frysa. Mmm :-)
Jag mår så bra och det är så skönt! Inte det att jag mår dåligt eller så annars, men jag mår bara extra bra idag!
Fick mig en riktigt, riktigt skön workout imorse. Efter att jag lämnat boysen gick jag till sjön och joggade och sprang tre varv (tror det är 1 mile runt sjön, vilket betyder ca 1,6 km) och så gick jag sista varvet. Svettigt var det eftersom solen värmde.
När jag kom hem såg jag att jag varit ute i cirkus 70 minuter, oj så härligt. Så tog jag och gjorde några magövningar och sedan strechade jag. Kändes kanoners!
Så nu är jag laddad inför helgen. Ska brumma upp till Nathalie ikväll då jag slutat och så ska jag följa med på hennes Au Pair möte imorgon, lördag. Vi ska på Six Flags. Wohoo! Kommer ni ihåg vad det var? Var ju på det nöjesfältet när vi bodde i DC, så kul! Jag och Nathalie ska åka alla farliga attraktioner!
Sedan på söndag har jag mitt egna Au Pair möte, vi ska äta mjukglass ;-)
Sen så känner jag mig topp med för att min kära kusin, Sannemaräng, kom med en superkul idé! Hihi! Det måste verkställas! Längtar redan nu, även fast inget är bestämt! :-D

Kommentarer
Postat av: mamma

gladgladglad blir jag när du mår sååå bra:))Här är -4 o SOL känns påskigt:) Va nyfiken jag blir på vad Ni ska hitta på!! jo jag har satt in 200kr från mormor så du vet! Hon är kvar på Rehab jag vet inte hur länge men hon är vid gott mod:) Frågar mycket om dej:)) KRAMKRAMKRAM

2010-03-13 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0