Svettigt Värre

Haha gisses vilket svettigt pilatespass det blev idag alltså! Svetten rann verkligen vid vissa stunder!
Idag tränade vi med ett nytt redskap, en halv boll. Slänger in en bild på den:



Ja så såg den ut. Och på den skulle vi göra olika övningar, med både hantlar och utan och med bollar. Jättekul! Och så skulle vi "springa" på den och i slutet av passet skulle vi ta i allt vad vi hade i 30 sekunder, och efter 15 var jag helt död!
Men jag är sån, i alla fall då jag är i en grupp eller har en lärare så liksom så pushar jag verkligen mig själv. Jag vill verkligen känna av det jag gör, annars är det ju bara meningslöst. Vilket resulterar i en väldigt svettig Frida!
Det var ett roligt pass, och det gick väl rätt så bra trots träningsvärken jag har sedan söndag!
Sedan besökte jag och Marli shopping mallen för världens godaste Chunky Strawberry Topper från Jamba Juice! Yummy!
Får se om jag och Carol går på gymet ikväll. Vi måste ju komma i form till Costa Rica resan som är om en månad ;-)
EN MÅNAD! Helt crazy vad tiden går fort!


Tänker på min fina mormor som tydligen gjort sig illa! Inte bra mormor :'-( Krya på dig och jag hoppas allt går bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0