Tre Timmar

Utövade tre timmars yoga (poweryoga) idag, eller nästan tre timmar. Bra gjort tycker jag! :-)
Så nu känner jag mig så där skönt slut i kroppen. Jag var alltså på två lektioner i rad.

Det är ju nämligen så som ni vet att jag är borta hela nästa vecka och då kommer jag missa mina klasser och för det första är timmarna viktiga för mig för att jag enligt visumet måste läsa ett visst antal timmar och för det andra vill jag inte att det ska stå att jag har någon frånvaro! ;-)
Och missar vi nån klass så kan vi göra "make up classes". Först hade jag tänkt att strunta i det för jag tror att jag kan få bra precis med timmar i alla fall. Men så bestämde jag mig för att göra det i alla fall så jag frågade Nancy om det är möjligt att göra dom klasserna innan man ens missat någon klass, om man vet att man kommer missa. Så det kunde jag men hon tyckte inte att jag behövde det egentlgien för att jag inte har missat en enda klass hittills och hon sätter liksom A, B, C osv betyg. Så förmodligen kommer jag ju få A! ;-) Men som sagt, timmarna. Man vill ju vara på den säkra sidan + att jag vill ta vara på det för att jag tycker det är kul! :-D
Så, jag ska väl stanna imorgon efter pilatesen med och göra yoga och samma på onsdag och torsdag. Och mellan torsdag och fredag åker vi!
Allt för att försöka bli fit till Costa Rica vet ni! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0