Trött Tröttare Tröttast

Kan ni ana hur trött jag är? Jag är supertrött, skulle kunna somna om jag lägger ner huvudet men jag måste gå och tvätta fejjan (kanske inte det största problemet) men linserna däremot måste tas ut innan sovdags.
Så efter ett stenhårt pilatespass idag och sedan ett hårt och svettigt yogapass nu ikväll på yogaworks är jag färdig för sängen, har en känsla av att jag kommer somna gott.
Funderar på att åka till yogaworks imorgon på förmiddagen för lite yoga eftersom jag inte har nå klasser på fredagar. Är ändå sugen på att springa ut och träna konditionen men det kan jag göra en annan dag för nu när jag har en veckas tid på mig att träna gå på så många pass jag vill borde jag ju utnyttja det liksom ;-) Annars kostar ett pass $20 och medlemsskap per månad kommer jag inte ihåg men åtminstone över 100 dollar, så... Yoga imorgon då kanske?!

Det var en helt OK eftermiddag idag, pojkarna gick upp i varv mot slutet innan John och Carol kom hem men vi hade kul i alla fall. Skrattade rätt mycket. Började med att jag och Kaleo hade stirr-tävling, han vann hela tiden. Men jag skyller på mina linser för dom torkade så jag var tvungen att blinka. Så då föreslog jag att vi skulle ha en inte-visa-tänderna-tävling. Gick väl sådär men det var rätt roligt med.
Han hade i alla fall svårt med att slutaföra sin stavning så jag sa att om han gjorde klart den skulle jag visa han och Kainoa något. Så efter ett tag med lite koncentrationssvårigheter blev han färdig och jag visade dem mitt låtsas-/magskratt. Hahaha. Ojojoj, det tyckte dom var så roligt, som dom började skratta. Och så hade jag visat dem en grimas först som Kenneth "lärt" mig, då man drar ner undre ögonlocken typ och petar upp näsan (kan ni tänka er så sexigt?!) lägg då till mitt magskratt, ni som vet hur det låter. Hahah. Jaa, det var roligt det! Ni skulle sett deras blick, de såg jätteimpade ut! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0