18 månader idag ( måndag den 22:a )







Det har varit en kanonhelg som vanligt med min fina Nathalie! När vi vaknade på lördagen gjorde vi oss i ordning och brummade iväg till Sunset Beach för att ligga och få lite färg på oss. Vattnet var dock iskallt så det blev inget bad, men nästa gång!
Efter ca två timmar där åkte vi till Huntington Beach och gick omkring där lite, mycket trevligare där :-)







Haha sedan på kvällen hade vi huset för oss själva och vi hade varit och införskaffat två vinflaskor. Jag målade mina tår mörklila med mitt nya nagellack från Forever 21 som jag äntligen fick tillbaka från att ha förväxlat påsarna med Nathalie förra helgen.
Efter en film så var vi i full gång med att spela Rock Band, sjunga och spela gitarr. Urkul!
efter spelandet var jag på topp och tyckte att det skulle va kul att gå ner i brygga och jo ja, det hade vi rätt roligt åt. Och kan ni tänka er, jag till och med stod på händer och gick ner i brygga från det hållet. Det var år och da'r sedan jag gjorde det. Haha.


Min t-shirt och linne från förra helgen.



Igår var var det söndag och vi hängde i Irvine Spectrum och dagen kändes ovanligt lång jämfört med vad den annars brukar kännas innan Nathalie är tvungen att åka till tåget. Så vi kikade i lite affärer och jag kom ifrån H&M med nya nylonleggings och ett par nya röda shorts ;-)





Nathalie: Det ser ut som en krokodil med vingar.
Jag: Eller så är det en drake kanske...
Dah...

Haha Nathalie... krokodil med vingar?




Tjingeling!


BTW! 18 månader har jag nu härjat i USA!

Kommentarer
Postat av: mamma

Min sötaste goaste Frida vad Duuu är fin:)))))))

2010-03-22 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0