Shopping

Ojojoj vad jag har gjort av med pengar sen igår! Mamma det är ditt fel! ;-)
Blev ju som sagt yogabyxor och linne igår (lördag).
Idag har jag umgåtts med Peggy och vi har allt shoppat lite till. Idag blev det ett till träningslinne som jag ska ha på pilatesen tänkte jag, två par nya skor, sunbrills (alltså solglasögon), handväska och en klänning + godmat på Cheesecake Factory!



Mina nya supersköna yoga pants!



Svart yoga linne - inte så märkvärdigt



New shoes! De svarta är så himla superdupersköna!!!
De guldiga tyckte jag var söta men det ser kanske inte så bra ut just på bilden :-)



Ny klänning som ska med till Costa Rica och så mitt nya träningslinne!



Söt liten handväska! :-D



Solbrillor



Dags för käk för mig och Peggy. Vi beställde samma sak för det lät så mumsigt och
det var det också: lax med bbq sås, potatismos och friterade lökringar. Yummy!!!
Till efterrätt delade vi på en underbart god jordnötssmörscheesecake med jordnötssmörs-
godisar på. Delicious!



Imorse åkte jag och Carol och gjorde yoga. Det var riktigt jobbigt, blev svettig! ;-)
Och jag var så trött då klockan ringde, kände att jag inte hade sovit klart men skönt att komma upp i god tid eftersom då känns dagen längre = "längre" helg! Hihi.

Söndag imorgon (eller snarare idag kanske?) och jag vet inte vad som händer, har inga planer. Det hade jag ju egentligen inte för den här helgen alls och jag tänkte vad bra för då kan jag spara massa pengar! :-D
Hah! Vi tror oss veta så mycket om vad som ska ske men ack så lite vi verkligen tror oss veta. Men kul har det varit och jag är nöjd, även om jag kanske känner lite "ångest" över mitt icke-sparande denna helg ;-)



Mormor! Kommer jag ihåg rätt att du kommer hem idag (söndag)? I så fall... Hej mormor! Nu har du en del läsning att ta igen! Men du har väl inte brottom?! Läker du ihop fint? Det hoppas jag, jag vill inte att du ska vara trasig! Men jag tycker om dig lika mycket för det för trasig eller ej så är du ju ändå mormor och den bästa av dom alla, fast jag vill hellre att du ska vara hel och frisk! :-) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0