Åh Vilken Härlig Dag!

Det har varit en riktigt kanonskön dag!
När jag satt och pratade med mamma, mormor, Charlie, morfar och Eva på skype imorse så frågade Carol om jag ville följa med till stranden och självklart ville jag ju det!
Vi lämnade först av Kainoa på hans träning och så åkte jag, Carol, John och Kaleo till Huntington Beach där det var massa folk och massa fina gamla bilar och husvagnar som folk har stylat till. Och så var det surftävling där och man fick massa gratisgrejor.
Låg där och och solade ett tag tills vi sedan var tvungna att åka tillbaka för att hämta Kainoa och sedan spenderade vi lite tid vid poolen.
Så jag har nog fått lite färg på mig idag :-) Har varit superduperskönt.
Nu sitter jag hemma igen i ett väldigt varmt rum och inväntar skymningen för då ska jag nog ge mig ut på en liten spring/joggingrunda. Om jag inte är alltför trött. Solen tar ju all energi från en dagar som denna!












Kommentarer
Postat av: nathalie

var tröjan och halsbandet gratis?

2010-03-29 @ 06:54:54
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: nathalie

jag vill också ha :)

2010-03-29 @ 23:52:07
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0