Flitiga Frida!

Idag har jag varit så flitig så! Bortsett från yogan som jag hade imorse så har jag tvättat mina sängkläder + ytterligare två maskiner med tvätt, jag har dammsugit mitt rum och jag har städat toan litte. Och alltid känns det lika skönt efteråt att ha det gjort!
Så snart ska jag få gå och lägga mig i nytvättade sängkläder + att jag precis duschat vilket gör det ännu bättre :-)
Dock råkade jag ut för ett lite missöde under mitt goda humör. Det sjönk lite då måste jag säga men det var nog ändå tur, hade väl varit ännu värre om det inträffat under en dålig dag. Hunden hade nämligen kissat inne, på heltäckningsmattan! Och jag upptäckte det genom att kliva på det! Yuk!
Ja och sen så får jag ju inte glämma att säga att jag varit duktig nu ikväll med för jag och Carol åkte till gymet. Dock var instruktören sjuk, vi hade nämligen tänkt att gå på nån "viktlyftar "klass". Man tränar i en grupp med en ledare och det är gratis. Finns lite olika så som spinning, då man använder vikter, nån dans som ska vara jobbig mm. Så vi fick alltså träna själva men det gick ju rätt bra det med. Alltid något.

Så fick jag reda på att nästa vecka så har jag spring break, inga klasser med andra ord. Buhu! Det är nog första gången jag inte sett fram emot ett "lov" (jag menar, jag kan inte se det helt som ett lov eftersom jag jobbar) + att pojkara kommer sluta tidigare hela den veckan, det börjar dom redan med på fredag.
Jaja, det blir nog bra i alla fall, tråkigt bara att inte ha min yoga och pilates. Jag får väl kanske försöka att utöva det själv? Jag ska nog försöka men det känns ändå svårt att göra det hemma. Efter 5 min så ger man väl upp för då känns det som man hållt på 15 min och man kommer inte på något mer att göra ;-) Nej jag ska försöka, kanske kan skriva upp alla saker jag ska göra, då går det nog lättare! Ja, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0