Vill Ni Veta Något Kul?!

Gissa vad, gissa vad, gissa vad!!!!

Joo... jag sa ju förut att jag och Sannemaräng hade lite planer och nu är det bestämt! Känns dunderkul och jag längtar så, hihi!



Hit ska vi!!! :-D


Det gick rätt snabbt det där. Typ redan en vecka efter att Sanne kom upp med idén så är resan bokad till LONDON!!!
Bokade både flyg och hotell idag till ett bra pris så nu är det bara att vänta till september! Wohoo. Den 3:e till 8:e blir vi borta och vi kommer ha såå rooligt! Hihi! Awesome!


Torsdag idag och ännu en dag då solen skiner och det är varmt! Blev dock inget solande idag vilket jag hade planerat men jag blev ju stuck framför datorn med Sanne och vårat bokande och kikande, hann inte ens duscha efter min springrunda imorse innan det var dags att hämta boysen från skolan, men nu är det fixat.
Kaleo har match idag och Kainoa har träning och idag är min sista arbetsdag för den här veckan, nice! :-)

Åh det är så kul att vi ska åka till London, staden som det känns som man bara måste ha besökt! Klias redan i fingrarna! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0