ÄNTLIGEN

Ja... Äntligen sitter jag hos Nathalie. Fasn vad drygt det var att köra hit idag! Eftersom det är Memorial Weekend = tredagarshelg så blir vägarna smockade här. Men att det skulle vara så mycket trafik vid tiden jag var ute trodde jag inte.
Herregud. Det tog mig nästan TRE TIMMAR att komma hit. I stället för kanske... 1,5 timme. Nästan dubbelt så lång tid. Så i ca 1,5 timme fick jag krypköra fram. Köra några meter, stanna, köra, stanna. I 1,5 TIMME! Och inte nog med det så höll jag på kissa på mig efter halva tiden. Yey liksom. Haha. Inte den bästa av biltripper upp hit.
Jag for vid tio över ett och strax innan fyra kom jag hit! Pjuh!

Men nu är jag äntligen här och har till och med hunnit lägga in musik på min nya iPod som jag inte kunnat göra förrän nu eftersom jag inte kan ha iTunes på min dator. Så nu kan jag äntligen börja springa med musik igen ;-)
Och på tal om springning tog jag mig ut på en liten runda imorse. Blev bara 5 varv idag och fy vad mina ben kändes tunga och tröga. Men jag klandrar dom inte. Dom kämpade ju på rätt bra igår! Hihi.


Nu är det bara några timmar kvar innan vi ska förflytta oss från Los Angeles till San Francisco. Jihoo! Spännande! Min och Nathalies sista stora trip som vi gör tillsammans. I det här landet. I det här kapitlet i våra liv.


Ne om jag ska gå och vara social kanske?


Ha en bra helg allihopa! Det ska jag ha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0