F*cking freaking awesome (updated)

Det är tre ord som beskriver helgen!

Men jag berättar mer om den imorgon för klockan börjar ticka iväg till sängdags och det blev inte så många timmars sömn förra natten så jag har lite att ta igen, vilket börjar bli försent snart ;-)


Har en del bilder att bjuda på med från shopping, valtittning (inte för att vi såg nå valar men däremot sjölejon och delfiner) och från utgång!



Charming
Nathalie tyckte jag fick en söt näsa när jag gjorde så där ;-)



Medan ni och jag väntar på att få bloggen
uppdaterad respektive uppdatera så
slänger jag in en bild på min outfit i helgen.
Vad gillas, hot or not? höhö
Kjolen är i alla fall ny från...
FOREVER 21! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0