Happ...

BUHUUUU!
Nu har min allra sista pilatesklass varit. Tror vi var bara fem, sex stycken där idag. Svettigt som vanligt var det! Känns konstigt att tänka att jag förmodligen aldrig mer kommer se våran lärare. Jag har liksom träffat henne fyra gånger i veckan i ca 16 veckor och nu är det slut, bara så där! Tog i alla fall kort innan jag och Marli åkte iväg till Jamba Juice. Och Marli åker hem snart, om typ 1,5 vecka... Och snart är det min tur.
Nästa helg är det San Francisco som gäller och efter det har jag bara... TRE helger kvar, fatta! Så allt som allt räknat från nu har jag fem helger kvar. Det är ingenting!
Sen ska jag hem och bada med min söta, goa Charlie i poolen ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

han kommer att putta ner dej i poolen säger han nu :))) meen det visste du ju redan hihi ;)) kramkramar

2010-05-21 @ 20:54:59
Postat av: mamma

han kommer att putta ner dej i poolen säger han nu :))) meen det visste du ju redan hihi ;)) kramkramar

2010-05-21 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0