Hej å Hå

Onsdag mitt-i-veckan idag då. Har inte så mycket att säga om dagen. Den har varit lugn. Var ut på en prommis med Coco och sen hade jag tänkt att göra lite pilatesövningar men fastnade på skypen med mamma istället och sen blev det frulle och dusch. Får väl köra lite hårdare imorgon då det får bli springning! :-)


För Coco blir det veterinären idag, hon har en del äckliga valpvårtor i munnen. Disgusting. Sedan ska jag köpa en tårta och vattenmelon för Kaleos baseball party ikväll. På något sätt känns det tur att Kaleo har sin ryggsäck med läxorna i i Johns bil, så han kan inte göra dom. Annars vet jag inte hur vi skulle hinna. Hmm. Funderar på att göra chokladbollar kanske kanske tills ikväll :-)

Ikväll ska min värd mamma på Idol-finalen. Kul eller?! Jaa. Inte för att jag kikar på idol men i alla fall. Massa bra artister där!


Vad var det mer jag tänkte på? Venne riktigt. Jag lägger i alla fall ut en bild som jag tjuvade från mammas facebook ;-)


Snyggingen, charmtrollet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0