Hunden Frida, eller Inbrottstjuv?

Hahaha ja jag säger då det... Kom hem rätt sent igårkväll efter att ha varit ute och ätit med en kompis och så visade det sig att jag glömt att ta med mig husnyckeln, hur nu det kan komma sig... Gick på baksidan och kände ifall glas-skjutdörrarna var öppna men icke sa nicke. Ville inte ringa och väcka Carol och John heller. Så då hade jag bara ett alternativ kvar - hundluckan. Japp, jag kröp igenom doggiedooren. Det var rätt trångt men in kom jag utan några större svårigheter. Axlarna var det svåraste men det var... roligt. Tur att man har tagit yogaklasser och blivit lite mer smidig, kanske? ;-)
Kände mig som värsta inbrottstjuven. Men jag är hemskt glad att jag lyckades ta mig in där. Pjuh! :-)


Fredag idag igen! Den här veckan har sprungit fram. Den har varit lättsam och pojkarna har varit så duktiga så det har varit en bra vecka och tänka sig, ikväll kommer Nathalie hit, igen! Hihi!




Yoga- och pilatessalen



Haha jag och min lärare. Hon är ju så kort så jag typ hukar mig



För skojs skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0