iPad

Mitt nästa stora inköp tror jag ska bli en iPad, så himla häftig! Ser ut som en stor iPhone och den är såå lätt och den kan man alltså ha istället för sin bärbara. Den tar inte lika mycket plats och väger inte alls lika mycket och funkar precis som en dator, den är ungefär stor som en bok fast plattare. Läsa böcker kan man göra på den och man kan bläddra ungefär precis som en vanlig bok, och det tycker jag låter ganska bra för mig som läser rätt mycket!
Ne jag måste ha en! Inte alls särskilt dyr heller, $499 för den med 16 GB minne, vilket är 3000 någonting kronor. Inte så farligt.
Och vill ni veta en annan sak? På mindre än en månad har dom sålt en miljon iPads. Och ni vet iPhonsen var ju en ganska big deal och det tog tre månader för dom att komma upp i en miljon sålda exemplar.
I'm totally in love! Vill ha vill ha ska ha! ;-)
Måste ha!



Here it is!

Kommentarer
Postat av: nathalie

men ska du ha den istället för din dator kommer du aldrig klara dig på 16gb. Just so you know.

2010-05-10 @ 06:57:40
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0