kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Åh vet ni vad irriterande. Min dator skriver massa k:n överallt där den kan skriva. Öppnar jag ett nytt fönster skriver den kkkkkkkkkkkkkkkkkk, i google-rutan uppe i hörnet skriver den kkkkkkkkkkkkkkkkk ända tills jag stannar det och nu och då under det jag har skrivit hittills har den börjat skriva k. Vet ni hur störande det är? Så här mycket höll den inte på igår, då var det bara lite... Dumt!


Igår så tog jag pojkarna till fejk-stranden, så låg jag där och gottade mig i nästan två timmar medan pojkarna lekte.

Ah alltså fattar ni vad störande det är?! Vet inte hur många gånger jag har fått sudda ut k under det här inlägget och så fort jag inte skriver så poppar det upp massa k:n och det fortsätter ända tills jag stoppar det och det fortsätter till och med då och även medan jag skriver. Just nu hatar jag bokstaven "K".


Hur som haver. Var ut på en springrunda imorse och det gick bra tycker jag! Sedan träffades jag och Peggy över en kaffe, eller frappuchino. Gött vare! :-)

Ne jag måste försöka att inte ödsla energi på att inte gilla k.

Kommentarer
Postat av: mamma

...det är väll inte så att det är K...enka som spökar haha ;) ???!!!

2010-05-14 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0