Äntligen :-)

Åh! Igår fick jag äntligen träffa mina söta små flickor igen! Åh vad jag saknat dom och dom blev så glada över att se mig igen! De kunde inte hålla sig ifrån mig.

Det var så att vi skulle ut och äta en tidig morsdagsmiddag (morsdag här den här söndagen, 9:e) med Johns föräldrar och syster som är här och hälsar på från Hawaii och Carols mamma och bröder med familj. Jag skulle sitta mellan Hazel och Hayley och fick vrida huvudet från var och en av dom hela tiden och de skulle leka med mitt halsband och arrestera mig och kolla mitt körkort och bla bla bla ;-)
Och det var så himla kul då det var dags att gå för då ville den minsta, Hazel pussa mig massa och tydligen brukar hon aldrig vilja pussa eller vilja bli pussad, då torkar hon bara bort det. Hihi! Hennes mamma vart förvånad!


Hayley och Hazel. Hur supersöt kan man inte vara?! :-D


Titta här vad härligt:



Kaleo och han grannkompis Jacob. Vi hängde vid poolen
medan Kainoa hade baseballträning, gött! ;-)



Nu måste jag kila för vi ska ut och äta suchi! Det har för övrigt varit en lugn helg och en lugn söndag! Finns inte så mycket att säga om den. Men nu är jag nästan frisk, lite småsnorig och lite småhostig men that's it!

Kommentarer
Postat av: mamma

så grymt söööta barn!!!! Å jag kan förstå att dom vill pussa på dej BästasteFridastumperumpan:))) KRAMKRAMo PUSSSSSS

2010-05-10 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0