Nu Så!

Vet ni vad?!
Äntligen kan jag skriva normalt på min laptop igen! Jag är överyckligt. Dock fungerar ju tangentbordet på laptopen fortfarande inte men jag har införskaffat ett litet trådlöst tangentbord och en mus. Det är jättesött, om nu ett tangentbord kan vara sött? Det är i alla fall rätt litet men inte för litet, bekväm storlek liksom, lite böjt, lätt och det är jätteskönt att skriva på! :-)
Känns så bra att sitta vid min dator igen!



Titt så fint ;-)


Torsdag idag, men jag har fredag i skallen. Inte så att det känns jobbigt, för på sätt och vis känner jag i kroppen att veckan inte är över än men huvudet tycker det är fredag och jag vet precis varför också. Det är för att pilatesen är inställd idag så därför känns det som fredag för att jag aldrig har klasser på fredagar och så har jag tvättat lite så det känns som jag tvättat inför helgen liksom ;-)

Men men, det gör inte så mycket att det inte är fredag än för att det har varit en rätt lugn vecka och jag känner mig fortfarande klar i huvudet och så.
Var ut på en springrunda imorse, skönt och jobbigt. Var ut och sprang igår med för första gången sen jag blev sjuk, känns fint att komma igång igen :-)


Imorgon kommer min fina Nathalie hit och på lördag ska vi ut på Whale Watching. Spännande! Hoppas vi får se något! :-) Vet inte vad mer helgen kommer ha att erbjuda, det får vi se!
Just det, söndageftermiddag har jag Au Pair möte, pizzaparty hemma hos min LCC!


Men just ja! Nu höll jag ju på glömma det viktigaste!!!
För er som inte redan sett eller hört så är ju datum för min hemgång bestämt nu! Hihi! Åker hem 25:e juni (midsommar, jag vet) och om allt går som det ska kommer jag till Stockholm lördagkväll så förhoppningsvis kommer jag väl hem på söndagen! :-) Snaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0