Helgen

Okey det börjar väl bli dags för en uppdatering då?


Nathalie kom över i fredags och då åkte vi och Peggy till Irvine Spectrum för att gå på bio men innan det blev det middag på Chipottle och sen lite shopping (oops) och sen lite frozen yogurt.

FIlmen vi såg på var "Letters to Juliet". Jättemysig och bra film :-) Efter filmen vet jag inte vad som hände? Skratta och garva som en tok, och högt. Det var skönt. Hah. Kunde ju knappt stå :-D






Kom hem rätt sent och kom upp tidigt på lördagmorgon eftersom vi skulle på den där jädrans val-tittningen. Haha. Kom dit utan några problems. Kom på båten och åkte ut efter ett tag. När vi kom ut från själva hamnen eller viken eller vad man ska kalla det blev det lite mera guppigt och jag kände mig inte så bra. Sen när blev jag sjösjuk? Alltså det var ju inte såå illa men jag kände mig illamående och inte så kry men jag behövde ju inte slå upp eller så.
Det var i alla fall kallt och lite vågigt och efter en halvtimme tyckte jag och Nathalie att vi kunde åka hem snart igen, men då hade vi ju bara ca 2 timmar kvar ;-)




Som sagt fick vi ju inte syn på några valar men vi fick se en hög av solande sjölejon och en hop med simmande delfiner och nån som kände för att hoppa!


 

Äntligen i land igen gck vi in på en affär och kom ut därifrån med några fynd. Jag köpte mig en söt kjol och en hårgrej (oops igen).



Vad gjorde vi sedan? Inte mycket, var på Target så Darl kunde inhandla dricka åt sig och Peggy inför kvällen (inget för mig eftersom jag skulle vara den körde och jag är ansvarig, japp det är jag).
När vi kom lagade vi snabbt ihop en middag och sen blev det lite häng vid datorn och tillfixelse inför kvällen och lite senare hämtade vi Peggy och åkte sen hem till mig igen ett tag.

Trots en nykter utekväll hade jag superkul, precis som om jag skulle ha druckigt. Vet inte vad jag haft för ryck den här helgen? Jag har känt mig så glad liksom. Det är nog min Darling :-)







Söndagen då? Vad hade den att erbjuda? Vi vaknade runt tolv. Klev upp, duschade och for till Irvine Spectrum en snabbis innan Nathalies tåg gick.

När jag kom hem igen blev det en liten prommis med Coco innan jag hängde med Peggy ett tag innan vårat Au Pair möte började. Pizza-party hemma hos min LCC och det var sista mötet med henne för sen slutar hon. Synd, hon är en bra LCC!


Och det har väl varit den helgen. F*cking Freaking Awesome ;-)


Idag har kussen Kristoffer Biffboffer fyllt år, den viktiga (i USA) åldern 21! Ett stort GRATTIS från USA! :-)


Nu är det
passed my bedtime bara för att det tog sådan tid att ladda upp bilderna. Pjuh! Ha en bra dag respektive natt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0