Datadjur

Onsdag idag då. Värst vad jag börjar hoppa över vissa dagar gällande bloggandet. Men livet leker :-)


Igårkväll hade jag jättetrevligt med Peggy och en annan svensk tjej som heter Amanda. Vi åkte till Ruby's, som är som en sån där typisk amerikans diner. Åt en flottig men väldigt god hamburgare och strips. Yum yum! Sedan satt vi och snackade och garvade ett bra tag innan jag och Peggy bestämde oss för att dela på en Butterfinger milkshake och mmmmmmmm vad gooooood den var!
I alla fall så hade vi många mer eller mindre intressanta samtalsämnen och roligt var det. Till exempel tyckte dom det var jätteroligt att jag sa datadjur, ni vet sådana dära tamagotchis. Först fattade dom inte vad jag menade då jag sa datadjur. Hahah. Ååh.


Den här dagen då? Den har varit superbra. Vet inte varför, dagarna går så fort nu för tiden tycker jag. Vädret har varit fint igen, var några dagar so det inte var såå fint! Hade min allra sista yogaklass idag. Buhuuuu! Men jag har fortfarande en klass kvar i pilatesen imorgon. Den allra sista. Sorgligt!...

Var ut och sprang imorse innan jag hade yogan. 6,5 km ungefär sprang jag = 4 varv runt sjön, beöver jag säga att det var svettigt? Kände att efter gårdagens burgare var jag tvungen att ta i lite extra mycket. Stannade två gånger för att göra magövningar.
Kändes kanonbra :-)


Nu är det snart dags att skjutsa pojkarna till kyrkan och sedan slutar jag för dagen. Vad händer då då? Det vet jag inte än, det får vi se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0