Söndag

Vaknade tidigt idag, kvart över åtta för att skjutsa Nat till tågstationen vid tio över nio. Så nu är jag åter själv. Tog mig ut på en springrunda när jag kom tillbaka. 5 varv runt sjön = 8 km. Känns skönt.

Hahaha. Alltså jag och Nat... Vi behöver knappt prata med varandra längre, räcker med att vi kollar på varandra och bryter ut i asgarv typ. Tänker samma saker. Tex. Vi satt på en bänk i spectrumet igår och så säger jag att solen har gått i palm. Jaha, har då inte Nat suttit och tänkt på precis det då, att solen gått i palm?! Det är sjukt, ofta man tänker på det.
En annan sak var igårkväll då vi skulle sova så störade sig mitt öga. Det gör det ibland då jag har tagit ur linserna, det känns som att det sitter nåt och typ river mig i ögat. Så sa jag att det känns som jag har nåt där. Jaaa börjar Nat cch jaaaaa fortsätter jag, och med lite ironisk röst " en iris". Hahaha höll på dö! Då var det såklart det Nat också tänkt på!
Hela helgen har vart sjuk, har skrattat ihjäl mig :-)




Hänger i bilen och dunkar Takida och lite annat :-)



Mysigt med Darl



Haha Nat ville se hur det gick till då jag kröp genom hundluckan ;-)


Vet ni vad en profölj är? Hihi. KLura på den ni ;-)


Igår var den den 22:a. Vilket betyder att jag och Nat nu varit i staterna i... 20 månader!

Kommentarer
Postat av: nathalie

ojojoj. Jag börjar nästan gråta när jag läser om den 22:a. Det är verkligen inte kul längre. Som vi pratade om igår, nu när det är så påtagligt så är det inte kul alls. Jag saknar dig redan nu och hur ska det bli då du sitter på andra sidan jorden. Det är jobbigt nog när du är en timme ifrån mig :(

Men, det är bra att du är min de 4 sista helgerna. Love you Darling! <3

2010-05-24 @ 05:26:06
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0