I Just Didn't Have It Today

Igår när pojkarna var klara med läxorna så följde jag med dom och Carol för en tidig middag på ett rätt roligt ställe dit många åker som fyller år. Jag käkade en supergod BBQ kyckling sallad. Sååå god och sedan beställde vi in glass och då kom ett gäng och sjöng och spelade trummor och så för Kaleo. Menyn hade dom gjort som en gammal tidning, ett fränt ställe :-)


Imorse tog jag mig ut på en tung springrunda. Mina ben alltså, dom kändes så himla slut men jag trotsade dom och sprang i alla fall. Jobbigt men skönt efteråt ;-) Så jag har dåliga träningsdagar jag med!

Sedan åkte jag och träffade Marli för lite frukost på Jamba Juice för sista gången. Hon åker ju hem på måndag, buhu vad tråkigt :-(


Ne nu är det dags för mig att gå och hämta boysen på skolan. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0