Dutti

Kände mig så duktig imorse då jag var ute på mig spring/joggingrunda! Vet inte var all motivationen kom ifrån. Det kändes lättare än sist då mina ben kändes så svaga, så det var skönt även fast det var jobbigt. Tog det rätt lugnt men spurtade även ibland då och då så jag fick upp flåset lite och självklart kändes det ju jobbigt i benen men det var inte för jobbigt liksom. Hur som helst! Sprang 11,2 km!!! 7 varv runt sjön. Yey! Sprang först tre varv och stannade sen och gjorde lite magövningar och så. Sen fortsatte jag två varv och stannade för magövningar och sen två varv till! Sen så går jag till och från sjön som upp- och nervärmning och vad kan det vara? En halv kilometer vardera väg kanske. Jag fick i alla fall bara något sådant där ryck medan jag sprang och kände att ne idag ska jag springa en mil ;-)

När jag kom tillbaka hem strechade jag lite och fixade sedan frulle. Kanske skulle ha ätit en liite nyttigare frukost med tanke på min träning men det blev en brödskiva (utan smör) och med ost och skinka på och så gjorde jag i ordning en halv potion havregrynsgröt och rörde sedan i lite jordnötssmör och jordgubbssylt och en liten skvätt mjölk. Det var riktigt mumsigt faktiskt ;-)


Snart så bär det ju av till San Francisco!!! Eller ja inte såå snart men imorgonkväll (fredag), med Darl! Ska bli superkul :-) Bara så typiskt att en viss person har just den helgen ledig då, men det kommer väl nog förhoppningsvis nån fler av dom innan jag åker hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0