Ojda..

Jag har börjat halka efter med bloggandet märker jag, vad är det för stil?!


Blev en lång helg kändes det som. Umgicks med Darl från fredagkväll till lördagkväll. På lördagen åkte vi till en galleria med en del outletbutiker. Blev inte såå mycket shopping men kom hem med en del gosaker :-)
Lite senare hade vi bestämt oss för att grilla fläskfilé, vi skulle egentligen göra det i fredags men jag kom fram så sent så vi sparade det.
Men så visste vi inte hur man satte igång deras grill så det slutade med att vi stekte filén, skjutsade in strips och bröd i ugnen och kirrade beasås. Vet ni hur gott det var egentligen?! När åt jag beasås sist? Inte en susning. Mums!


Söndagen spenderades hemma utan några som helst planer. Min hals sved då jag vaknade och har inte gått över än. Men trots det så tog jag mig ut på en springrunda och det var skönt :-)
Sedan blev det lite solning och läsning vid sjön och därefter åkte jag till yogurtland för att skämma bort mig med lite god glass :-D
När jag gick där med mitt mål i sikte stannar två killar varav den ena säger "Hey, aren't you my neighbor?!". Haha, what to say? Jag ba, vah ne det tror jag väl inte, eller är jag? Haha.. Tydligen så är han det i alla fall ;-)


Yummy yummy in my tummy!



Min hals
är verkligen besvärlig. Den svider och jag har sån där jobbig hosta ibland som gör ont i halsen med. Men förutom det så mår jag fint, känner mig inte sjuk eller så. Blev förvånad måste jag medge då halsen gjorde ont, kommer inte ihåg när jag var förkyld senast. Som tur är händer det inte allt för ofta!

Hade så himla svårt att sova inatt. Blev inte många timmars sömn, tog en evighet innan jag lyckades slumra till första gången, vid två halv tre kanske. Vaknade efter en stund och rastlös i hela kroppen och det blev för varmt efter en stund så jag avr tvungen att flytta mig hela tiden. Och jag var klarvaken, knappt trött och även om jag avr det som jag avr emellanåt kunde jag inte somna. Min hals var tjock och jag kunde både känna och höra då jag andades och sen så spelade säkert mitt glas vin som jag drack till maten in en viss roll.
Jobbigt var det i alla fall. Konstigt nog är jag inte såå trött idag. Kanske kommer imorgon istället...


Varmt och skönt har vi det här idag och himlen är blå och molnfri. Det gillar jag! :-)
Så när jag kom tillbaka från yogan idag tog jag med mig Coco, en filt och min bok till sjön och låg och solade där ett tag. Men orkade inte ligga i mer än kanske en halvtimme då det började bli svettigt :-)


Förresten så var det en i min yogaklass som frågade om jag skulle bli yoga/pilatesinstruktör för hon hade hört då jag prtatade med Nancy (läraren) om papper som jag måste ha signerade (eller hon måste skriva ett brev nu) som visar att jag har rätt antal timmar och så.
Så efter att jag förklarat för hon som frågade att jag måste ha ett visst antal credits eller timmar så sa jag att jag faktiskt hade funderingar på att vilja bli det och det tyckte hon lät bra för jag har den perfekta kroppen för det, sa hon. Så snällt! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men då kan ju du bli instruktör här i sverige, med till exempel mig som kund! ;) Hihi! Skitbra plan!

2010-05-04 @ 09:58:17
URL: http://www.lifeofj.bloggplatsen.se
Postat av: nathalie

VI SKA SF; VI SKA TILL SF. och du... inte för mycket fake beach, du får inte bli mer brun än du redan är.. för då ser jag ut som ett lik ;P

2010-05-04 @ 21:28:28
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Frida

Jenny: Haha ja men det låter ju som en bra idé :D



Nathalie: Tänka sig för att det ska vi minsann, hihi :D

2010-05-04 @ 21:56:56
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0